Svar

WiFi Repeater

• jfb
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har behov for at forstærke signal i huset. Jeg har derfor anskaffet en 802.11b/g/n WiFi Repeater.

Pc er sat op i overensstemmelse med vejledningen, men Repeater og Router kan ikke finde hinanden.

Parring finder ikke sted.

Jeg har prøvet alle mulige indstillinger, men resultatet er det samme.

Min bærbare kan se Repeateren, men kan ikke etablere forbindelse fordi Repeater ikke er parret med Routeren.

Er der nogen, der kender løsningen på problemet?

icon

Bedste svar af jfb 2 oktober 2013, 10:03

Er løst. Der var fejl i installationsvejledningen.

Se original

7 Kommentarer

Er løst. Der var fejl i installationsvejledningen.

Hej,

kan du ikke lige sende løsningen her på tråden. Jeg kan Ikke finde nogen løsning på det.

På forhånd tak

Hej

hvilken fejl er der inst. vejledning

jeg har samme problem med at de ikke kan parres

mvh Henrik

Når wlan-repeater spørger efter password i forbindelse med installationen, så skal du finde password på bagsiden eller under repeateren. Du skal ikke bruge nettets password igen.

Det er muligt parring har fundet sted uden at du kan se det.

Tag den trådløse forbindelse og find wlan og installer derfra.

Tak for svaret,

og ja det er den rigtige løsning. Fandt endelig ude af det,

Nu spørger jeg som jeg har forstand til:

En sådan wiFi Repeater kan den forstærke signalet til en mobil der kun er til 2 eller 3G? Det er trods alt billligere end at købe en ny tlf.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Provence.

Først.. Du har skrevet i en meget gammel tråd. Sørg for ikke at bumpe gamle tråde, Start hellere en ny trån, om netop dit spørgsmål.

Dernæst. En WiFi repeater har INTET at gøre med 2G, 3G eller 4G (Altså de mobile data) Den har så i stedet for meget at gøre med det man kalder trådløst netværk. F.eks. Det der bliver lavet af Homeboxen, som man går på med WiFi forbindelsen fra sin PC, Apple, og tablets, og Telefoner, der kommer ind i huset gennem Telefonledning, Lysleder el.lign. Den har så begrænset rækkevidde, normalt ikke ret meget mere end ens grund.. Men det er altså ikke mobildate.

En WiFi repeater modtager et WiFi Signal, og laver den om til et Nyt WiFi signal, for derved at forlænge rækkeviden. Men det er ikke den optimale løsning på at forlænge rækkevidden af WiFi signaler.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)