Svar

Wifi problem med MELCloud interface MAC-5571F-E

TDC Forum er mit sidste håb!

I snart en måned har jeg forgæves forsøgt at skabe wifi forbindelse fra min Mitsubishi varmepumpe's interface MAC-5571F-E (MELCloud) til min TDC Homebox 3, via WPS.

Hverken TDC support eller Mitsubishi support har lykkedes med at få de to enheder til at forbinde.

MAC-5571F-E (MELCloud) anfører flg.:

WPA/WPA2

AES

PSK

Kanal 1 ~ 13                                  IEEE 802.11b/g/n (20)                                                                                                                                                                                  Homebox'en er også sat op til disse. Er der der nogen som har erfaring med MAC-5571F-E eller som har et bud på løsningen på mine problemer?          

icon

Bedste svar af CarstenSB 23 januar 2016, 14:01

Hej Henrik,

Jeg fik udskiftet min TDC Homebox 3 til en TDC Homebox 4. Denne kom fint i kontakt med MelCloud enheden.

Mvh. Carsten

Se original

5 Kommentarer

Ja, det er spørgeren som igen skriver:-)

Kan løsningen findes ved at opgradere til Homebox 4? 

Er softwaren forskellig i min Homebox 3 og Homebox 4?

Jeg har samme kombination af varmepumpe/wi-fi og TDC homebox - og er heller ikke istand til at registrere enheden i MELcloud

mvh henrik

Hej Henrik,

Jeg fik udskiftet min TDC Homebox 3 til en TDC Homebox 4. Denne kom fint i kontakt med MelCloud enheden.

Mvh. Carsten

Har lige fået installeret en TDC homebox. Hvor checker man versionen ??

mvh henrik

Hej Henrik

Min Homebox 4 er hvid. Den gamle Homebox 3 var sort.  Men det må stå på boxen og medfølgende vejledninger, som jeg p.t. dog ikke i nærheden af.

Mvh. Carsten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P