Wifi falder ud konstant

Vores trådløse netværk fejler ved, at det falder ud konstant. Hvorefter det de fleste gange genindkobler automatisk efter 10-30 sekunder. Men jeg skal daglig reboote homebox, idet den ikke vil genindkoble det trådløse net igen

Der synes ikke at være problemer med det trådførte netværk.

Jeg har prøvet at skifte kanal og været skalaen igennem uden held.

Lyder det til, at homebox er defekt?

Eller er der nogle løsningsforslag jeg kan afprøve?

Homebox er er den sorte model.

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Iceman9800

Det lyder meget irriterende.

Løsningen vil ofte være at skifte den trådløse kanal eller nulstille Homeboxen, men hvis dette ikke har gjort en forskel, så kan afstanden til boksen også have en betydning. 

Jeg vil anbefale, at du kører hele denne guide igennem: Wi-Fi problemer

Hvis du har prøvet alt i ovennævnte guide, og det ikke har gjort en forskel, så vil jeg ikke udelukke, at din boks skal ombyttes. I så fald skal du kontakte vores hotline, så de kan kigge på sagen.

Kontaktoplysninger til hotline kan du finde her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Hej Icemann.
Jeg har det samme problem. Jeg fik besøg af en teknikker fra Yousee som brugte 2 timer hos mig.
Han var ved at få grå hår på hovedet, da alt elektronik var skiftet var der stativæk problemer.
Teknikkeren foreslår så at fjerne strømforsyningen fra alt elektronisk udstyr der er opkoblet på mit netværk.
Jeg siger til ham det er jo ikke tændt så kan det da ikke være et problem jo siger han lad os prøve.
Vi fjerner alle ledninger fra alt det der er tilkoblet netværket og Wupti så har jeg stabilt netværk.
Nu fungerer det igen. Jeg prøver at sætte strøm til min internet radio uden at tænde for den kort tid efter forsvinder mit net værk igen. Jeg tar strømmen fra igen og netværket fungere igen. Det viste sig at der også var det samme problem med min Appel tv.
Nu har jeg frakoblet de to enheder og har ikke siden haft problemer med mit netværk. Teknikkkeren fortalte at de også har haft problemer med cromkast den virker dog uden problemer hos mig.
Det er da skønt at have stabilt netværk igen.
Måske dette kan hjælpe andre med samme problem.
Mvh. Frits Nielsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P