VPN

Hej

Jeg ahr sammen med min arbejdsgiver forsøgt at få adgang til vores VPN server! Det er ikke muligt at etablere kontakten eller at ændre indstillingerne i routeren, så det er muligt!! Hvad gør jeg?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej larszacharias.

nu nævner du ikke hvad du bruger af udstyr,men har fundet denne opsætning til w.7--hvis det kan bruges!

Hvordan opretter jeg en VPN-forbindelse i Windows 7? 

Hej 2515

Jeg har en Sagemcom Homebox ADSL. Jeg har forsøgt med det link du sendte, men det virkede ikke. Men jeg mener nu også jeg skal deres program - Cisco VPN client!

ps:

Min support siger, at de ikke kan ændre på routerens indstillinger, så der er åbent for både ind- og udgående trafik...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ved en Cisco software VPN klient plejer det ikke at være nødvendig at åbne porte i routeren, hvor din klient er (Hjemme ved dig?) Det er normalt kun i serverenden (Arbejdet) der skal åbnes porte. Hvor jeg arbejder bruges også en Cisco software VPN klient, og der har aldrig været problemer med at forbindelse ud forskellige steder. Selv med en NAT/PAT router/Firewall imellem, og via forskellige udbydere (TDC, Fullrate osv.)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)