Svar

Viaplay

hej tdc, har lige haft kontakt til viaplay.dk support de giver jer skylden for at jeg ikke kan bruge viaplay til at streame online sport fra deres side. ? 

kan i sende en besked til mig om at der ikke er noget galt med min linie ? og at det derfor er viaplays problem ? utroligt de ikke selv gider tage det ansvar. har tjekket min linie og den kører perfekt, som den har gjort længe 45mbit/8mbit det burde være rigeligt. 

icon

Bedste svar af Ellingen 29 november 2014, 04:03

Det er ikke TDC du skriver til her....

Det er bruger til bruger. Så hvis du vil have konkret kontakt vedr. din forbindelse, er du nødt til at kontakte kundeservice direkte. din forbindelse kan ikke identificeres ud fra de oplysninger der er tilgængelig her.

I øvrigt er jeg da enig i, at 45M er rigeligt til f.eks. Viaplay. Men ud fra de oplysninger du (ikke) giver - er det svært at komme med andre idder til hva du kunne forsøge dig med.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ikke TDC du skriver til her....

Det er bruger til bruger. Så hvis du vil have konkret kontakt vedr. din forbindelse, er du nødt til at kontakte kundeservice direkte. din forbindelse kan ikke identificeres ud fra de oplysninger der er tilgængelig her.

I øvrigt er jeg da enig i, at 45M er rigeligt til f.eks. Viaplay. Men ud fra de oplysninger du (ikke) giver - er det svært at komme med andre idder til hva du kunne forsøge dig med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)