Svar

Vedr. opsagt abonnement og returnering af udstyr.

Hejsa.

Jeg er tidligere TDC Hometrio kunde. Og vi havde en Trådløs router som så skulle returneres, for det var i hvertfald det eneste der kom besked om, som skulle retur.

Men hvad med multi-room boksen, samt tv-boksen med harddisk? Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, skal man smide gamle modems og skillefiltre på genbrugsstationen. Men hvad med de to førnævnte ting?

Mvh. Dennis

icon

Bedste svar af Ulf 26 september 2013, 09:25

Hej Dennis,

Du skulle gerne have modtaget en frankeret returlabel, så du kan pakke grejet i en kasse og aflevere den på posthuset - vi vil nemlig gerne have vores udstyr tilbage Glad humørikon

Hvis ikke du har fået det, kan du kontakte vores kundeservice for at få tilsendt en ny returlabel. Alternativt er du meget velkommen til at svinge forbi din lokale TDC Butik og aflevere hele molevitten dér.

/Ulf

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dennis,

Du skulle gerne have modtaget en frankeret returlabel, så du kan pakke grejet i en kasse og aflevere den på posthuset - vi vil nemlig gerne have vores udstyr tilbage Glad humørikon

Hvis ikke du har fået det, kan du kontakte vores kundeservice for at få tilsendt en ny returlabel. Alternativt er du meget velkommen til at svinge forbi din lokale TDC Butik og aflevere hele molevitten dér.

/Ulf
Hejsa.

Jo, jeg modtog godt nok en frankeret returlabel, og et tilhørende brev hvori der stod at det eneste TDC skulle have retur var HomeBox'en. Den er så også for længst modtaget af TDC, men jeg undrer mig bare over at især set-top boksene, at det ikke var noget som skulle retur.

Men nu kan alt sammen blive læsset af i en TDC butik, og hvis de så siger at det ikke har været nødvendigt at returnere det. Så har jeg så bare haft fornøjelsen af at få en køretur.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)