Spørgsmål

VDSL, en hemmelighed hvornår?

Jeg så først på TDC Wholsale, før den bleve lukket for privat adgang, at 'min' by Menstrup, på Sydsjælland ville få mulighed for Gigabit forbindelse. En observation der blevet bekræftiget på YouSees hjemmeside, via en planlagt driftsforstyrrelse for vectoring i starten af oktober i år.

.. og det var så det, åbenbart. Ingen hos YouSee support, har nogen anelse om hvornår det rent faktisk udmønter sig i et tilbud med højere hastigheder.
Jeg kan sagtens forstå det problematiske i at komme med en specifik dato, men at man hverken kan sige hvilken måned, kvartal eller halv-år. Det er Yousee selv der har stået for den fysiske opgradering af knudepunktet, YouSee selv der tester vectoring, men YouSee ved ikke
engang omtrentlig hvornår de vil være færdige?

Den ene hånd ved ikke hvad den anden gør? Eller er der en årsag jeg ikke kender til...?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Menstrup

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder lige ind her.

Først og fremmest tak for din interesse for Gigaspeed, og de høje hastigheder, som vi kan tilbyde i de opgraderet områder.

Så snart vi er klar til at kunne tilbyde dig de højere hastigheder, så vil du kunne se det ved opslag på din adresse her.

Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev, og få besked når vi er klar til at levere de nye hastigheder til dig:
Hold dig opdateret med nyheder om fremtidens bredbånd fra YouSee

Til sidst kan du også udfylde formularen her, og så giver vi dig et kald:
Bestil en opringning og hør mere om fremtidens bredbånd

Jeg håber at du finder ovenstående nyttigt :)
Jeg værdsætter at der bliver svaret. Tak for det.

Men jeg er stadig ikke meget klogere end før.. og mht. til https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx
kan den ikke engang fortæller mig, hvad jeg har nu.

Jeg har prøvet "Bestil en opringning og hør mere om fremtidens bredbånd" og selvom de, som alle YouSee medarbejder er meget flinke og imødekommende, så vidste de heller ingenting.

Så vidt jeg ved er ingen andre end YouSee selv der står for opgraderingen og testen af de nye linjer, så hvorfor bliver status ikke rapporteret videre til de YouSee's egen support??

Der er vel ikke nogen overhovedet der vinder ved at kunderne bliver holdt hen i uvidenhed?

Imellemtiden kan jeg jo så sidde og se at Hiper.dk tilbyder 98MB download på min addresse, væsentlig billigere end YouSee.. men istedet for at kunne sige "men jeg ved at YouSee kommer med linjer på 300MB og 1GB tilbud om 1-6 måneder".. så for jeg lov til at vente uden nogen tidshorisont.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Menstrup

Jeg beklager at du pt. ikke kan få en konkret svar på hvornår de nye hastigheder kan fås, men tilmeld dig gerne ovenstående, så vil vi gøre opmærksom på dine nye muligheder når vi er klar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)