Utrolig langsom forbindelse

Afterne i denne uge, har min internet hastighed gået ned. Jeg har en 10/1 forbindelse, men når jeg måler den med tdc's hastighedstest, viser den 1,5/0,2. Sådan har det være hver aften. I dagtimerne fungerer det tilsyneladende normalt. 

Der ser ikke ud til at være fejl på linien, når jeg anvender TDC's check.

Er der nogle forslag til, hvad jeg skal gøre for at få min hastighed igen?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej lHammer

Har du testet linjen på den rigtige måde? dvs. med et kabel DIREKTE i din router (Hvis det er en homebox , så direkte i et af de 4 gule stik bag på). Og Alle andre enheder (smartphones, spilleconsoller osv.) fjernet fra nettet, så der kun er den enhed der laver testen der er på nettet med en ledning direkte i routeren. Husk: Man kan IKKE lave hastighedsteseten over trådløs netværk/Wifi.Hvis linjen ved denne test, giver samme problem, så  prøv evt. først at nusltille din Homebox. MEN husk det sletter ALT hvad du evt. har ændret fra standard i boxen!. Vejledning er her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23649 

Hvis dette ikke hjælper, er der nok kun en mulighed. Det er at ringe til TDC kundeservice, og fejlmelde linjen.

Venlig Hilsen

Brian

Hej Brian

Tak for dit svar.

Ja, jeg har testet med kabel direkte i routeren - med kun computeren på og med kablet netværk - ikke wifi.

Jeg har forsøgt at nulstille boxen (og genskabe mine indstillinger), og det hjalp ikke.

Jeg giver kundeservice et ring i morgen.

Venlig hilsen

Lars

Lige en opfølgning på denne sag.

Jeg fik kontakt med TDC kundeservice, der kunne se, at der var noget galt, og i løbet af en uges tid, havde en tekniker ordnet problemet. Det blev løst på centralen.

Venlig hilsen

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)