Ustabilt bredbånd


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvornår agter i at gøre noget ved det ustabile bredbånd - det eneste der er ligeså ringe - er jeres service! Efter jeres sidste kontakt, hvor man efter en lang snak med jeres "kundeservice", bliver stillet videre til en teknisk orienteret mandsperson, som siger "hallo" og smider røret på, ved jeg ikke, hvordan jeg skal forholde mig!? Hvis i IKKE leverer det produkt, som man betaler for, snyder i folk! Vær i det mindste ærlige og fortæl, at i IKKE kan leverevaren!

Jeg forventer ( endnu en gang ) et svar fra jer???

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej polo2

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med din bredbåndsforbindelse.

Nu ved jeg ikke, hvilke problemer du oplever helt præcist, og om det er trådløst eller på kablede enheder, men vi har en hjælpeside, hvor vi har forskellige løsningsforslag, hvis man oplever en ustabil forbindelse. Den kan du finde lige Hjælp til ustabil forbindelse

Såfremt du stadig oplever problemer, skal du kontakte teknisk support, så de kan oprette en fejlmelding.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)