Spørgsmål

ustabil net

Badge
Hej oplever små afbrydelser af nettet varene 10-15sek ikke meget men nok til at wow stopper ;( det er kommet efter i har overtaget det, kan ske op morgen og resten af dagen er lige sket for 10min siden ca træls .....

MVH
KSH

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du er nødt til at fortælle lidt mere om hvad du laver med hvad. F.eks.: bruger du wifi eller kablet?
Badge
kabel lige før sad jeg og lyttede yousee musik da lyden stoppede og rødtkryds over lille net icon "windows 10" 10-15sek var det tilbage sker random
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at checke hastigheden flere gange efter hindanden på https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/hastighedstest ? (for at se om den svinger meget)

Noget kunne tyde på, at din router genstarter (skal nok tage en 10-15 sekunder).

Der er måske en log i en DSL-Homebox, hvor man evt. kan hente en forklaring?

Oplever du det på andre enheder, som bruger samme router? F.eks. telefon eller tablet.

Du kører ikke noget fildeling? Fildeling opretter mange samtidige forbindelser, og det kan standard routere ikke lide, og det medfører ofte, at de genstarter når maksimum forbindelser er nået.
Badge
kan ikke få adgang til min tdcboks på 192.168.1.1 det plejer jeg da kunne har snakket med support unden held den skriver bare at siden ikke findes men virker godt nok på min mobil ...underlig hvad det bloker i Windows 10
Omdømme 5
Badge +7
Hej Hansen

Jeg er spændt på om du fik løst problemet? :)

Meld gerne tilbage omkring løsningen og markér denne som "Bedste svar", hvad enten et svar i denne tråd førte til løsning eller hvis du fandt en anden :)
Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere nemmere at finde løsninger og svar her på forummet på samme problemstilling :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)