Spørgsmål

ustabil internet forbindelse


jeg har en TDC homebox og oplever en meget ustabil internet forbindelse. forbindelsen "hænger" næsten dagligt hvor det hjælper at genstarte routeren (homeboxen). jeg oplver problemet både med kablet forbindlese og på wifi.

kan i hjælpe med at få min forbindelse op at køre ?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan være, at du trænger til en ny router fra Yousee. Der er noget med, at de kan sætte noget overvågning på forbindelsen, og se hvad der sker. Kontakt Yousee på 70 70 40 40 for at høre dine muligheder.

Du kan også vælge, at sætte genstarten i system, ved at købe et kontaktur, som starter din router f.eks. 16:30 og slukker 23:30 på hverdage :D
Jeg har TDC Fibernet, og har ikke kunne bruge 4g i 14 dage, og mit 5g kører elendigt og går hele tiden ned... nogle der oplever det samme.... jeg bor i Allerød

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)