url

Efter vi havde problemer med vores internet, er der kommet et problem når jeg skriver www.ekstrabladet.dk så kommer der www.ekstrabladet/6.0/gui, og med tdc´s logo, jeg kan bare ikke komme ind på ekstrabladet.

3 Kommentarer

Hej gittepalle

For at løse denne fejl skal i nulstille jeres homebox. Når den er blevet nulstillet så vil jeres startside være normal igen.

OBS : Hvis i har lavet jeres eget netværksnavn, nøgle eller andre ændringer i HomeBoxens indstillinger vil de gå tabt og skal sættes op igen.

Hvordan den nulstilles kan i se her : Genstart/Nulstilling af TDC HomeBox

MvH

Jesper TDC

Beklager - men en reset er ikke nook til at få 6.0/gui addressetillæget til at forsvinde.

jeg får stradig "homeboxen" når jeg beder om helt andre ting på nettet

Mvh

t-berg

Hvis en reset af homebox ikke virker så foreslår jeg at der laves en lille "oprydning" på computeren. Nærmere bestemt i IE.

Når du har åbnet for Internet Explorer, så skal vælge funktioner, og dernæst Internet Indstillinger.

Under fanebledet generelt, skal du ned på området "Browser Data". Her skal du trykke på slet. Bemærk alt data om hvilke sider du har besøgt forsvinder fra oversigten.

Luk herefter Internet Explorer, og åben det igen.

Hvis dette ikke har hjulpet så skal du lave den samme manøvre igen, dog i Internet Indstillinger skal du nu vælge "Avanceret". Spring let og elefant over avancerede indstillnger, og tryk på knappen "Nulstil".

Bemærk at alle ændringer, tilføjelses programmer, gemte faner, startside, ja stort set alt der er lavet ved IE vil blive sat til standard, så det skal muligvis sættes op igen herefter.

Efter nulstilingen skal IE genstartes.

Hvis dette ikke virker, så send en privat besked til mig.

MvH

Jesper Nielsen, TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)