Undertekster til viasat

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har fået en ny boks, og jeg har ingen undertekster på ekstrakanaler - History, Science og Nature. Der var tekster på den gamle boks, og da denne er en nyere opfindelse burde der også være tekster på den. Hvad er sket??? - hvornår kommer der tekster på???.

Er det virkeligt så svært at få en dygtig tekniker til at installere den anordning, når den var på den gamle boks. Nu må I tage Jer sammen YouSee, jeg kan se at andre har skrevet om det i 2015 for et år siden, og stadig mangler det.

Hvis I gerne vil beholde os som kunder synes jeg I skulle få det udført NU, jeg vil i hvet fald ikke blive ved med at vente.

Det undrer mig at jeg skal vente " på at nogen svarer", det må da være YouSee der svarer på kunders spørgsmål. Jeg forvente at få svar på mit snarest.

Med hilsen Ville Strodtmann

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er ikke det rigtige sted du har skrevet hvis du vil et svar fra You See, du har skrevet på bruger forummet, hvor brugere hjælper brugere, dit spørgsmål er ikke et der kan hjælpes med fra brugere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)