umuligt at benytte iPad

I Eremitageparken er det næsten umuligt at fange f.eks. Rejseplanen på sin iPhone og helt umuligt med en iPad. Skal man absolut have en router for at kunne finde ovenstående. Er ikke interesseret i at få en pc. Hvad gør man? Er det betonbyggeriet der er årsag?:?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej Provence

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, det vil jeg lave om på.

Vi har før skrevet om lignende sager, hvor vi skriver hvad man kan gøre, hvis man oplever dårlig mobildækning.

Du kan finde det på linket her: https://forum.yousee.dk/mobil-og-tablets-10/har-du-daarlig-mobildaekning-97766

Özcan, YouSee Forum Team
Tak Ozcan fordi du har svaret mig.

Det er et meget stort byggeri med mange hundrede lejligheder som ligger ml. Dyrehaven og Helsingørmotorvejen. Dette for nærmere at præcisere stedet. Uanset hvem der kommer på besøg, og uanset hvilket mobilselskab de har, så kan man ikke komme på internettet med sin telefon. Jeg har en iPad liggende som er helt ny til trods for at den blev givet væk for et par år siden og der er slet ingen kontakt. Du kan få lov til at se på ikonerne, det er alt. Eremitageparken har en fællesantenne til YouSee til TV, men det hjælper ikke meget på kontakten til internettet. Det ser fint ud når man ser på dækningskortet for Kgs. Lyngby, men det er jo en fællesbetegnelse for et stort område og ikke for specifikt for Eremitageparken. En telefonsamtale lyder ofte også som talt ned i en kagedåse. Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan hente Rejseplanen på sin mobil, bare for at tage et eksempel, men jeg kan se på tråden her, at det er jævnligt forekommende. Det hjælper bare ikke mig at andre har samme problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)