uforståelig tekst på regning

hvem kan fortælle mig, hvad der refereres til på min regning, når TDC skriver 'TDC Mobilt Bredbånd Stor'. Jeg går ud fra, at det er knyttet til et mobilnummer, men det er udeladt. hvordan kommer man igennem til TDC uden at skulle vente en halv time i arbejdstiden?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej peter_bue

Jeg er desværre ikke helt med på, hvad det præcist er du søger.

"TDC Mobilt Bredbånd Stor" er din USB-Pind der hugger mobilnetværket til internet til din PC. Hele produktbeskrivelsen kan du finde her: http://shop.tdc.dk/TDC-Mobilt-Bredb%C3%A5nd-10-GB/BB2GO_5MBIT_ikke_bundle,default,pd.html

Normalt står der altid et mobilnummer, som er tilknyttet det Mobile Bredbånd. Hvis det ikke står på regningen, så kan du finde det på selvbetjeningen, hvor det også skulle fremgå.

Hvis du søger det tilknyttede mobil nr. og ikke kan finde det nogle af ovenstående steder, så skal du simpelthen have fat i kundeservice på 70 70 30 30. Jeg ved erfaringsmæssigt, at hvis du kontakter dem lige ved deres åbningstid, så skulle du komme direkte igennem Glad humørikon

Hilsen Nikolaj

ok, tak. men hvordan får man TDC til at opgive det nævnte mobilnummer (som jo er dem bekendt) på regningen. Jeg er lidt utilfreds med, at jeg skal bruge ganske mange kræfter på at få en oplysning, som jeg fra alle andre lignende leverandører forventer er oplyst på regningen.

ps: det lykkedes mig efter godt en uge at få svar gennem en henvendelse til jer på mail, så nu kender jeg også nummeret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)