Uduelig TDC Sikkerhedspakke til Mac.

• Deltager
  • 1 kommentar
For ca. 3 uger siden fik jeg tilbud om gratis TDC Sikkerhedspakke. Jeg tog imod tilbudet, og efter meget møje og besvær fik jeg endelig fremsendt installations nøglen. Jeg installerede Sikkerhedspakken på 2 Windows maskiner  og de kørte begge uden problemer. Jeg installerede også på min IMac med OS X 10.8.5 og derefter begyndte problemerne for alvor, men jeg forbandt det i første omgang ikke med sikkerhedspakken. Når jeg skulle udføre backup ved hjælp af Time Machine, arbejdede den ekstremt langsom, (ca 200 Mb på 4 timer) Min Dropbox ville ikke synkronisere den synkronerede uendeligt og brugte 90% CPU, så min computer blev maget varm efter et par timer. Ligeledes begyndte Spotlight (den indbyggede søge maskine) at indeksere uendeligt. Jeg begyndte at tro, at det var virus og lavede en ny ren OS X installation, og nu med OS X 10.9, men uden held og med nøjagtige samme problemer. Til sidst prøvede jeg at afinstallere TDC Sikkerhedspakke (F-Secure), og vupti alle problemer var hermed løst. Min backup fungerede igen, Dropbox og Spotlight fungerede ligeledes med det samme. Så hermed en advarsel til ALLE med Mac computere, undgå for alt i verden at installere TDC Sikkerhedspakke på en Mac computer, på trods af, at TDC anbefaler sikkerhedspakken til Mac. Det har kostet rigtig mange timer med hovedbrud og ærgelser.

Mvh AMP

1 Kommentar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)