Spørgsmål

Udskiftning af wifi-router

Jeg er den heldige "ejer" af en TDC Sagemcom router dateret tilbage til romerriget. Den kører kun 100MB på lan-portene og jeg har behov for at køre gigabit til mit NAS. Jeg har allerede indsat en gigabit-switch mellem husets netværkslinier og TDC-routeren og det kører som det skal når jeg kører trådet, men wifi kører stadig langsomt formentlig fordi mit accesspoint (anvender ikke wifi-delen af TDC-boksen) router trafik igennem TDC-boksen og tilbage til NAS'en. Herved er jeg begrænset til 100MB. TDC-routeren fungerer stadig som DHCP-server og min ekstra wifi-router er blot sat op som en "klient" på TDC-routeren uden DHCP-server.

Mit spørgsmål: Kan man uden beregning bestille en ny wifi-router hos TDC?

3 Kommentarer

Så vidt jeg ved, kan du kontakte Yousee og fortælle dem, hvad du er utilfreds med. Da min gamle router blev smidt af nettet et par gange i timen, ringede jeg ind og yousee sendte en ny af nyere dato, uden beregning. Den gamle afleverede jeg i en TDC(yousee)Butik. Hvis ikke du har mulighed for det skal du spørge om de vil sende en returseddel med den nye router.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis det som der skrives er et gammelt modem, så skal det ikke retur.
Jeg takker for svar og kontakter Yousee

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P