Svar

Udfald på Router


Badge
Hej !

Jeg oplever dagligt udfald på min Homebox ca. 4-5 gange om dagen, og udfaldet varer ca. 3 min. pr. gang.

Homeboxen er både resettet og opdateret, nogen bud på problemet

MVH Karsten
icon

Bedste svar af Kasper 25 juni 2018, 12:23

Hej Karsten

Jeg kan se, at du mangler svar her, så det får vi lige fulgt op på.

Hvis du kan se, at modemmet mister signal, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores support, så vi kan få fejlsøgt på forbindelsen og eventuelt få en tekniker ud til dig.

Hvis det er trådløse udfordringer, så kan du optimere WiFi på Mit YouSee :)

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Karsten

Jeg kan se, at du mangler svar her, så det får vi lige fulgt op på.

Hvis du kan se, at modemmet mister signal, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores support, så vi kan få fejlsøgt på forbindelsen og eventuelt få en tekniker ud til dig.

Hvis det er trådløse udfordringer, så kan du optimere WiFi på Mit YouSee :)
Badge
Takker for svaret ….. :-)
Badge
dem har vi mange af og yousee kan ikke finde ud af hvorfor homeboksen genstarter bare har længe spurt om vi kunne prøve med en anden men der er endnu ikke løkkes mig

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)