Udfald på tv og internet

• Deltager
  • 0 kommentarer
Efter TDC har fjernet QoS på TV, så oplever jeg udfald på tv'et bare jeg begynder at belaste min linje med ca. 50% samtid bliver internet delen sindsyg langsom, her snakker jeg både om kablet og trådløst. Overvejer om jeg snart skal til at droppe TDC med de problemer, for når man ringer til deres kundeservice, oplever jeg kun inkompetente medarbejdere, som kommer med søforklaringer om stand-by udstyr, og at linjen ikke kan tåle at man belaster den med eks. 93%
Skal lige siges jeg har en homobox ver 4

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej joppe

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

TV'et skal umiddelbart ikke blive påvirket af, at du bruger internetforbindelsen ved siden af. Der er 4 mbit reserveret til hvert TV (8 mbit hvis der ses HD), og det er det, der vil blive prioriteret, hvis forbindelsen er under pres. 

Nu ved jeg ikke, hvor hurtig din forbindelse er, men hvis du eksempelvis har en 20 mbit forbindelse, og der bliver set HD på et TV, mens to andre kører på SD-kanaler, så vil der være 4 mbit til rådighed til internet, og så vil internet-delen føles langsommere end ellers.

Oplever du udfald på TV, er det umiddelbart noget, der skal fejlmeldes hos TDC Hotline - de kan kontaktes her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)