Spørgsmål

TV Boks - Tilt efter opdatering


Så fik jeg opdateret min TV-boks fra YouSee med dagens opdatering.
FLOT!!!! Nu hvor jeg så prøver at starte den op igen, kommer den frem med fejlmelding på at boksen ikke kan få en IP-adresse.

Problemet er, at der er IKKE RØRT VED LAN-KABLET, jeg har forsøgt ligeledes med LAN hvor min computer normalt køre på og får samme fejlmelding samt forsøgt med andre LAN-kabler for at se om det er kablerne.

For trykker jeg på NETVÆRKSKABLET siger boksen INDSÆT NETKABEL...... Selvom det sidder korrekt i, med et lille kliklyd for at den er "låst" fast i boksen.


Jeg forventer at YouSee eller en anden kan fortælle mig, hvad der lige er sket efter denne opdatering?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Prøv at genstarte både Modem og boks.
Hejsa

Tak for svar. Men desværre hjalp det ikke.
Den skriver stadig INDSÆT NETKABEL - Selv med direkte forbindelse til routeren, og efter flere genstart af begge - sker der stadig intet nyt.

Dog skete der en enkelt gang at den kom frem med følgende under NETVÆRKSKABLET:

IP-adresse 169.254.84.28 - Selvom routeren står til 192.168.0.X op til 254.
Så det undre mig meget at den får disse falske oplysninger.

Så hvis der er andre råd, så lytter jeg gerne?
Afsluttet!!! Fik efter nr. 44 i kø og halvanden times besøg af tekniker et nyt modem (Netgear frem for Sagecom) og det virker igen!! Tak YouSee tekniker ;o)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)