Svar

Trådløs printer

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej herinde

Jeg søger hjælp til tilslutning af trådløs printer til Homebox.

Problem: Ny Brother trådløs printer. Er tilsluttet til TDC homebox, men kan ikke findes via det trådløse netværk. Det kommer ikke frem når jeg under printeropsætning på min bærbare søger efter den trådløst.

Jeg har haft den tilsluttet en Linksys router uden problemer. Alt virkede første gang. derfor er jeg overbevist om at der ligger et problem i TDC homebox.

Nogle der har nogle gode ideer til løsning af problemet.

Spørg bare hvis jeg ikke har udtrykt mig klart.  Glad humørikon

icon

Bedste svar af mofpe 28 oktober 2010, 07:43

Hej Patrick

Printeren er allerede trådløst tilsluttet homebox.

Det er derfor at det er gennem homebosk jeg skal fange den.

Som skrevet fungerede det uden problemer gennem en linksys router hvor printeren viste sig i installationen trådløst med det samme.

Derfor tænker jeg om der er en indstilling i homeboks der skal ændres?

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mofpe

Den trådløse printer - sætter du den til Homebox med ledning?

Er selve printere trådløs? Sådan at det er gennem Homebox du skal finde printer, eller skal computeren fange printeren trådløst

Hilsen

Hej Patrick

Printeren er allerede trådløst tilsluttet homebox.

Det er derfor at det er gennem homebosk jeg skal fange den.

Som skrevet fungerede det uden problemer gennem en linksys router hvor printeren viste sig i installationen trådløst med det samme.

Derfor tænker jeg om der er en indstilling i homeboks der skal ændres?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at gå ind i Homebox opsætningen og find ud af hvilken IP-adresse printeren har fået tildelt.

På din pc gå ind i Printere og tilføj en printer, søg her på printeren, hvis den ikke dukker op så prøv at søge efter den ved hjælp af TCP/IP-adresse eller værtsnavn, hvis den er rigtig tilsluttet Homebox så skulle det kunne lykkedes.

Håber det giver resultat for dig

Hilsen KPN

hej. Jeg har lignende problem med en HP printer. den er synlig i homebox, har fået tildelt en adresse. Når jeg skriver adressen i browseren (firefox) kan den ikke finde den. Jeg har skrevet adressen in som port adresse i settings for printeren, og den kan ikke findes. dermed er det ikke muligt at printe. Nogle ideer? På forhånd tak.

Ole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P