Svar

trådløs print fra bærbar

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har for nylig købt en Epson printerXP-312, med Wifi.Printeren er koblet på min stationære PC med Windows 7. Jeg har også en bærbar med Windows 8,1. I starten printede den fint både fra den bærbare og den stationære, men nu vil den pludselig kun printe fra den stationære.Jeg har ikke ændret noget,mig bekendt.På den bærbare kommer der en meddelelse om at printeren ikke er online, hvilket den altså er,for jeg printer som sagt fint fra den stationære. Når jeg, mens jeg prøver fra den bærbare, kommer der en meddelelse frem i det lille display på printeren, hvor mit netværksnummer nu dukker op, og nedenunder skal jeg skrive en kode ? hvilken kode ?mon der menes netværksnøglenummeret ? og hvordan tastes det ind, der er jo ikke noget tastatur på printeren og taster jeg på den bærbare,så sker der ingenting. Hvordan genopretter jeg forbindelsen fra den bærbare til printeren.  

med venlig hilsen vah

icon

Bedste svar af Trumle 31 oktober 2014, 19:27

Hej vah.

Der ER en slags tastatur på printeren.

Der skal bare ledes lidt efter det.

Her er en guide:

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supAdvice.jsp? BV_UseBVCookie=yes&noteoid=221665&type=highlights

Venlig hilsen

Trumle.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej vah.

Der ER en slags tastatur på printeren.

Der skal bare ledes lidt efter det.

Her er en guide:

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supAdvice.jsp? BV_UseBVCookie=yes&noteoid=221665&type=highlights

Venlig hilsen

Trumle.

Hej

Når du bruger den samme printer via wifi og via USB skulle du gerne kunne vælge mellem 2 forskellige printmuligheder. Jeg ved ikke hvad de to hedder på EPSONsprog. På CANON er der for Wifi tilføjet et 'WS'

Når du printer fra den ene eller anden pc skal du sikrer dig at du har valgt at printe via wifi eller usb.

Jeg har samme løsning som dig og yderligere både smartphone og tablet og jeg printer problemløst fra alle enheder. For nemheds skyld har jeg droppet usb-tilslutningen fra den stationære, betyder også jeg kan gemme printeren lidt af vejen ovre i et hjørne.

Denne løsning kan anbefales. Men find først ud af navnet på printerdriveren til wifiløsningen. Installeres automatisk med din printers medfølgende installationsdisk.

mvh

Carsten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)