Trådløs netværk Homeduo vil ikke samarbejde med arbejds PCere

Vi har TDC Home duo trådløs netværk som ikke virker sammen med vores arbejds PCere. Alle andre enheder hopper fint på uden problemer, men de to nyeste PCere begge med VPN vil ikke tilslutte. Bliver de tilsluttet får vi beskeden Begrænset Adgang og Ingen Internetadgang....

Vi har forsøgt at vælge ny kanal uden held samt mindre sikkerhed i Firewall... Vi har også forsøgt at få hjælp fra Internetafdelingen fra firmaet i tilfælde af, at der skulle være installeret indstillinger på PCerne, som forhindrer en tilkobling til TDC routeren.

Begge PCere hopper fint på andre trådløse netværk....

Vi har set forslaget om at ændre trådløs indstilling til 802.11/n men den indstilling kan vi ikke sætte på vores router.

Nogle andre idéer??

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis det er en arbejds computer, der kører VPN, er det ikke sikkert at du kan få "internet" forbindelse. Hvis du ikke kan få surfe på internettet på dit arbejde, kan du heller ikke med den PC derhjemme, selv om den sidder på dit netværk.

Hvis du har kontakt til at det du skal have via VPN på dit arbjde, så HAR din computer kontakt til internet, men KUN som en VPN tunnel. dvs. du kan ikke gå på andre hjemmesider end dem du kan på dit arbejde.

Min arbejds PC skal kunne komme på internet mm også udenfor mit arbejde, da den er beregnet til hjemmearbejdsplads. Der er heller ikke nogle restriktioner mht hvilke hjemmesider man kan besøge.... Så det er desværre ikke det, som er problemet....

Der er heller ingen problemer når jeg er andre steder, da den hopper også på alle netværk, når jeg er på kundebesøg mm. Det er kun min egen TDC router, som den ikke kan kommunikere med......

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maren15

Om den har VPN eller ej er sådan set ligegyldigt til at starte med da VPN forbindelsen først kommer efter din forbindelse til internettet er oprettet...

Så prøv lige og sæt et netværks kable i en af dem og se om du kan få hul igennem til internettet. og skriv så tilbage hvad du oplever... Glad humørikon så kan vi tage det der fra...

VH
Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)