Trådløs IP Camera

Jeg har i lang tid haft 2 IP cameraer tilsluttet trådløst til mit netværk.

Jeg kan pludselig ikke længere se disse kameraer fra mit Camera IP tool når de er tådløs.

Hvis jeg kabler kan de ses og jeg har ingen problemer med at få adgang til dem.

Jeg har altså ingen ændringer foretaget i indstillingerne på cameraerne.

For ca 1 måned siden havde jeg kontakt til TDC hotline da jeg oplevede at mit wifi var ret ustabilt. Der blev ændret nogen ting - noget med at der var mange netværk i mit område så der blev rykket på mit - eller noget i den stil Glad humørikon

Det hjalp iøvrigt på min wifi forbindelse.

Jeg tænker lidt om det måske er det som har haft en indflydelse på mine trådløse cameraer?

Anyone?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Måske TDC har skiftet den kanal dit WiFi sender på ?

Havde samme problem engang, hvor min nye boks sendte på Kanal 13, men mine kameraer var/er gamle, så der er kun 12 kanaler på  -  og så kan de ikke se hinanden.

Tjek i din homebox hvilkem kanal din WiFi kører på, og også om dine kameraer understøtter det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Svammi

Som en lille tilføjelse til det giweo har skrevet, kan du se, hvordan du selv skifter kanal på dit trådløse netværk her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23678

/Stefan

Det lyder sansynligt...

Jeg har været i mit sommerhus de sidste 3 dage, så jeg har ikke fået kigget på det.

Jeg følger op år jeg lige har tjekket

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P