Svar

Trådløs hp Photosmart Premium C310

• F_R
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej,

Jeg har lige fået en HP laserjet-printer foræret. Det er en gammel serie 2015DN, men virker fint (den har ikke lavet mange kopier).

Via USB er der ingen problemer, men jeg kunne godt tænke mig at bruge den via trådløs, så de andre computere også kunne bruge den.

På printeren kan jeg få IP adressen frem - den siger 10.192.116.52 - det er ikke en adresse jeg kan komme ind på. Ved min inkjetprinter bruger man bare displayet og indtaster TDC boksens password - men hvordan gør man ved HP printeren?

Er der nogen der kan hjælpe?

m.v.h.

FØR

icon

Bedste svar af BrianHHansen 4 marts 2014, 18:02

Først, Hvorfor har du som overskift, en anden printer, end den du har fået fat i? Men den du har fået fat i har desværre ikke trådløst netkort i, kun trådet netværk (med ledning) Den IP du skriver er nok den IP som den har haft der hvor den kommer fra. For at nustille printeren, så du kan kummunikere med den kan du følge følgende vejledning: http://h30499.www3.hp.com/t5/Printers-LaserJet/Is-there-a-way-to-reset-my-p2015dn-back-to-factory-defaults/td-p/808258#.UxYFHBuYaUk Du skal dog være opmærksom på at hvis du vil skrive ud på den skal du søre for at give den en IP adresse i det område hvor din PC ligger, og at den er tilsluttet til dit netværk med en ledning. Da jeg ikke kører med Homebox, men med Modem, ved jeg ikke lige hvilken adresse du kan give printeren, men det kan være der er en der har en hombox der kan svare på det.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Først, Hvorfor har du som overskift, en anden printer, end den du har fået fat i? Men den du har fået fat i har desværre ikke trådløst netkort i, kun trådet netværk (med ledning) Den IP du skriver er nok den IP som den har haft der hvor den kommer fra. For at nustille printeren, så du kan kummunikere med den kan du følge følgende vejledning: http://h30499.www3.hp.com/t5/Printers-LaserJet/Is-there-a-way-to-reset-my-p2015dn-back-to-factory-defaults/td-p/808258#.UxYFHBuYaUk Du skal dog være opmærksom på at hvis du vil skrive ud på den skal du søre for at give den en IP adresse i det område hvor din PC ligger, og at den er tilsluttet til dit netværk med en ledning. Da jeg ikke kører med Homebox, men med Modem, ved jeg ikke lige hvilken adresse du kan give printeren, men det kan være der er en der har en hombox der kan svare på det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Før

Homeboxens start IP er 192.168.10 og end IP er 192.168.1.99. Hvis din printer får en IP-adresse i den øvre ende (fx 192.168.1.90), skulle det ikke give problemer med allerede tildelte IP-adresser.

Mvh

Stephen

Hej,

Tak for hjælpen begge to - det gik nemt efter Jeres råd.

Aner ikke hvorfor min overskrift blev som ovenstående - må have kvajet mig!

M.v.h.

FØR

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)