Trådløs HP P1102w kan ikke connecte

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har købt en hp P1100w trådløs printer. Jeg forsøger at installere den via usb kabel som skal fjernes efter installationen, men installationen lykkes ikke. Der kommer ikke nogen fejlmeddelse, da installationen ikke stopper.

Det vrker som om at printeren ikke kan kommunikere med routeren direkte gennem den børbare som også er trådløst på.

Har prøvet at deaktivere firefall (Norton internet security). Jeg har en home tri box af mærket SAgem com.

Der er ikke netværkstik i printeren så den kan ikke installeres direkte i modem.

Der er ikke nogen problemer med at installere printeren direkte via usb stik

Computeren har windows 8.1

Alt hjølp modtages gerne

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AH1947.

Tjek,at den finder den rette IP-Adresse.

Opsætning af Trådløst Netværk på HP- P1100w :
https://www.youtube.com/watch?v=28VACyOe0WQ

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej AH1947.

Først for at få noget på det rene. Din Printer komunikerer IKKE med nettet via din bærbare. Den har selv et trådløst netkort. Så det du gør med din USB forbindelse er at opsætte den trådløse del i din printer, så den kan kontakte dit accesspoint, i dette tilfælde din homeboks. Så det du skal idtaste er den SSID og det password, du også indtastetde da du fik din bærbare på netværket. og se om din printer kan kontakte dit netværk.

Når du har forbindelse tager du USB kablet ud, og så følger du vejledningen for at kunne sende printjobs til din printer. Det er meget nemt hvis du følger denne vejledning: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c04558066 Den danske er på side 13.

HUSK når du har sat printer op til at have forbindelse med netværket, er det en god ide at afbryde USB kablet INDEN du installerer driverne, og resten af printersoftwaren!

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)