Svar

timer på trådløs net

• he1
  • Deltager
  • 1 kommentar
Er der nogen som ved om og hvordan jeg kan slukke / tænde automatisk på bestemte tidspunkter.

Så børnene ikke bliver fristet at surfe om natten?

Gør det nu selv men det kunne være godt med en timer. har homebox duo

icon

Bedste svar af Billy 20 september 2010, 19:03

Løsning 3

I TDC's sikkerhedspakke er der forældre kontrol, hvor man kan styre børnenes internet forbrug, så hvis man installere det på deres pc har du fuld kontrol over hvilke tider (og hvor meget) de må være på nettet og hvad de må og ikke må gå ind på.

Se original

6 Kommentarer

Der  er så vidt jeg husker ikke en mulighed for at sætte tid på hvornår der må være internet tilgængeligt i en homebox.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg ser 2 muligheder,

• du kan vælge at stole på dine børn
  • du kan slukke for routeren, så bliver du heller ikke fristet.
Løsning 3

I TDC's sikkerhedspakke er der forældre kontrol, hvor man kan styre børnenes internet forbrug, så hvis man installere det på deres pc har du fuld kontrol over hvilke tider (og hvor meget) de må være på nettet og hvad de må og ikke må gå ind på.

Tak for hjælpen. Det er nok løsningen når vi skal fornye vores anti virus program.

Mine børne har ipod + Jeg kan ikke instalere Sikkerheds pakker

Hvordan kan vi kontrolere wifi homebox

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tonyh,

Det er en noget gammel tråd, du genopliver Kat glad Jeg har forhørt mig om der skulle være kommet en mulighed for at tænde/slukke netværket på bestemte tidspunkter i HomeBoxen siden 2010, men dét er der ikke.

Min kollega fortæller dog, at han har løst problematikken på en yderst lavpraktisk måde: Han har købt en timer til stikkontakten, som automatisk slukker for HomeBoxen om natten. Det kan måske være en workaround?

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P