Svar

tilsluttet men ikke identificeret

• Deltager
  • 5 kommentarer
Der står tilsluttet men ikke identificeret når min bærbare mister forbindelsen til nettet men hvad betyder det ,og hvordan retter jeg fejlen  ???

med venlig hilsen

Kaj

icon

Bedste svar af shogun 12 december 2013, 13:31

Hej igen

Jeg er også ret sikker på at fejlen på en eller anden måde er på den trådløse side.Jeg forstår heller når jeg som anbefalet af hjælpesiden på TDC ,går ind og aktiverer reparationknappen ,kører programmet igennen og der står stadigvæk tilsluttet men ikke indentificeret, meget mystisk, specielt fordi at alting har virket perfekt i godt 2½ år ,det er kun de sidste par måneder der af og til har været problemer.

med venlig hilsen

Kaj

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej    Kaj

Allerførst så prøv at deaktiver netkortet, genstart computeren, aktiver det så igen.

Hvis det ikke hjalp, så fortæl hvilket styresystem du har - win7, eller  ?

Hej igen

Jeg har gjort som du anbefalede .Desværre er det en periodefejl så jeg ved ikke om den bliver ved med at virke.

Det er en periodefejl som er opstået for et par måneder siden i forbindelse med at jeg oprettede en midlertidig trådløs forbindelse til min stationære som jeg normalt har kabel til, på grund af maling af kontoret.

Efter ca en uge tilsluttede jeg kablet igen men jeg må have trykket forkert for efter dette har jeg haft periodefejl med at den trådløse forbindelse til min bærbare  forsvinder af og til.Jeg slukker /tænder igen for boxen og så virker den igen et stykke tid men det er ret irriterende.

Jeg bruger windows 7 og har en tdc box VDSL

Håber at du/ I kan hjælpe mig

med venlig hilsen

Kaj

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg render også ind i dette problem engang imellem... Gal humørikon

Plejer at slukke ruter og vente 10 sek og derefter tænde igen og vente ca 10 minutter....

Har virket hvergang... og mener at det er når der bliver skiftet IP når man ikke har en fast...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det tror jeg så ikke....

Din router står ikke og skifter IP-adresse. I princippet kan den gøre det når den har været slukket og kobler på igen, men meget ofte får den samme IP-adresse igen. Forskellen er bare at når du ikke har statisk IP så er der ingen der GARANTERER at du får den samme igen.

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

HMM så er det mærkeligt at man skal ha slukket den og ikke computeren???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nja.... Nu er det jo et spørgsmål om definitioner hvad der kan betegnes som mærkeligt :-) Hvis man genstarter routeren, så nulstiller man jo også netværket. Der er meget større sandsynlighed for at fejlen sker på den trådløse side.

Man kunne forgøge sig med det program der hedder inSSIDer der kan hentes f.eks. her: http://download.cnet.com/inSSIDer/3000-18508_4-10848357.html

Programmet giver mulighed for at se om man er på en kanal hvor der er meget trafik i forvejen så man kan flytte.

Vh

peter

Hej igen

Jeg er også ret sikker på at fejlen på en eller anden måde er på den trådløse side.Jeg forstår heller når jeg som anbefalet af hjælpesiden på TDC ,går ind og aktiverer reparationknappen ,kører programmet igennen og der står stadigvæk tilsluttet men ikke indentificeret, meget mystisk, specielt fordi at alting har virket perfekt i godt 2½ år ,det er kun de sidste par måneder der af og til har været problemer.

med venlig hilsen

Kaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)