tilslutning af trådløs

Når jeg søger at tilslutte trådløst (intel Pro set) opstår der det problem, at netværksnøglen ikke accepteres:

bogstaver accepteres ikke, kun tal ?????

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener.....

Men - et eller andet sted på din router er der sikkert en knap. Tryk på den og bed PC-en om at oprette forbindelse. Så plejer det at køre uden at indtaste koden.

Vh

Peter

tak.

Det jeg mener er, at Intel- Pro programmet ikke vil acceptere de bogstaver, der indgår i det password (altså kun tal, indtaster jeg bostaver, får jeg et "dut"), der følger med TDC modem/router.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Kan ike helt huske nøjagtigt hvordan det program ser ud(har det ikke selv), men når du er der hvor den kun vil have tal, der er en knap "Avanceret", mener at derinde kan du skrive den rigtige kode.

Mvh

Kim

Er i samme situation. Er der nogen som kan hjælpe?
Fandt du nogensinde ud af det? Ved det er en opsætning et eller andet sted men jeg kan ikke huske det og nu står jeg i samme problem.

Mvh.
Camilla
Hej,

Såfremt man forsøger at konfigurere et trådløst netværk med WEP er der begrænsninger hvor mange og hvilke karakter man kan bruge. Jeg antager at TDC trådløst netværk bruger WPA eller WPA2 hvor man kan skrive optil 63 printbare ASCII karakter. Derfor er det vigtigt at vælge den rigtige algoritme i opsætningen af trådløst netværk.

Hilsen,

Filip

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)