Tilføjelse til mine "Home page" i Internet Explorer

Hej alle,

Jeg har på min bærbare PC (Lenovo T420) tilgået min Homebox efter at have fået TDC Trio installeret. Jeg har kigget lidt rundt i interfacet på 192.168.1.1 hvor den viser http://192.168.1.1/1.5/gui/

Nu er det bare sådan at de 4 tabs jeg åbner automatisk i IE automatisk får tilføjet /1.5/gui/ og dermed ikke kan vise de tiltænkte sider.

Hvor er det kommet fra og hvordan får jeg det væk igen?

Mange hilsner,

Lars

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Det er fordi browseren cahser en forkert side når homeboxen ikke har internet.
Homeboxen åbner automatisk sit interface hvis der ikke er internet, og hvis det er gjort en gang så husker browseren det og prøver automatisk den side igen...

Så prøv med at rydde cachen
Hej Alex,

Det vil jeg straks prøve i morgen. Det "sjove" her er at det sker for mig når jeg er på helt andre forbindelser og prøver at tilgå vores intranet på arbejde fra samme PC. Ikke for alle sider jeg åbner.

Håber det var løsningen. Jeg vender tilbage.

Mange hilsner,

Lars

Hej Alex,

Det løste desværre ikke mit problem. Meget underligt er det 2 intranetsider ud af de 4 sider jeg åbner (de to øvrige er en anden server og en "rigtig" hjemmeside ude i verden).

Mange hilsner,

Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Øv...

jeg må give tabt lige nu...

jeg tror det er noget med klient/router dns der driller... har selv oplevet det en gang men det løste sig selv inden jeg rigtig fik kigget ordenligt efter, og kan ikke lige nu frem provokere det hos mig...

Jeg har kigget i .hosts filen men den havde det fint. Ved heller ikke lige hvor min Win7 ellers kan have sådan en type information.

Tak for forsøget! 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P