Tidsbegrænsning på trådløst internet

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Med 2 tennagere i huset, der gerne ser film det halve  af natten, vil jeg gerne kunne slukke for det trådløse internet for bestemte enheder, dvs. børnenes iphones, ipads og pc'er - uden dog at slukke for mine egne enheder. Er det muligt med Homebox (V 5DK40) P/N:253573440

Gurli Laursen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints StefanK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Emmaol

Kunne se, at du manglede et svar.

Ja og nej - det er muligvis ikke præcis dette, du leder efter, men du kan aktivere et gæstenetværk, og det kan du tidsstyre. Det er i hvert fald det bedste bud på sådan en løsning.

tidsstyring.png

Jeg lytter lige med da jeg står med samme problem, jeg har dog selv fundet muligheden i det tidsstyret trådløse gæstenetværk, jeg kan bare ikke få det til at virke. Jeg kan godt indtaste klokkeslæt i tidskemaet, jeg kan bare ikke gemme, dvs. jeg trykker på gem men tidsstyringen virker ikke, og jeg vil umiddelbart også mene at jeg burde kunne se mit oprettede tidskema næste gang jeg går ind i "Tidsstyring af adgang"?er der nogen der har fået denne funktion til at virke ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)