Teknikerbesøg - betales af udlejer..

Hej,

Jeg står i den situation, at jeg i september måned havde en tekniker på besøg, hvor det - efter emailkorrespondance med TDC - er registreret at TDC's installation var skåret over på væggen i 1.sals højde udenpå ejendommen, hvorfor han må lave en ny installation.

Teknikerbesøget skal altså betales af min udlejer - men han kan ikke se nye ledninger eller andet, som er blevet lavet. I forbindelse med teknikerbesøget, er kommet forbindelse til internettet samt der er kommet en indboring på min væg i lejligheden - som tegn på, at teknikeren har lavet noget. Min udlejer ønsker stadig at klage - men da jeg står som privat kunde hos TDC, er det ikke muligt at for min udlejer at klage og køre sagen med TDC på egen hånd.

Jeg betalte i første omgang regningen for ikke at få lukket signalet - og har fået det tilbagebetalt af udlejer, men han ønsker stadig at få en mereudspecificeret arbejdsgang, så han kan se hvad der reelt er blevet lavet - hvor jeg indtil videre kun har fået to linjers svar email over det udførte arbejde fra TDC.. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg klage og hele tiden være mellemled mellem TDC og min udlejer? 

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hejsa,

Det kan ofte være en lidt lang-håret proces, da vi i TDC gør meget ud af sikkerheden for vores kunder.

Det burde være muligt at klage, hvis lejeren af lejligheden har kunde- eller kontonummeret på bredbåndet på den pågældende adresse.

De vil gerne behandle sagen i TDC's klage-afdeling. De kan kontaktes i vedhæftet link:
www.tdc.dk/klage/

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)