Tdc's hastighedstest viser for lav downloadhastighed

Hvordan kan det være at tdc's egen hastighedstest er for langsom,jeg er så heldig at få 50/10 og med waoos,speedtest,stofas for det jeg betaler for men tdc's egen gir mig et ca 10 mbits lavere downloadhastighed som jo ikkeer optimalt med hastighedsgaranti

5 Kommentarer

hej, Jeg nar netop de samme problem;

Hastigheden af min bredbånd- forbindelse er halvedelen af den garanterede af TDC.

Der skal være nogen søforklaring fra TDC inden kundernes surhedsgrader stige.

Jeg fik den installeret i går, så fandt jeg ud af at den er alt for lav.

mucho

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

"Kuren" er den samme som altid.

Det nytter ikke noget at henvende sig her. Jeres linjer skal testes - og der er ingen der ved hvem i er når i sidder her. I må henvende jer direkte til TDC så jeres linjer kan blive kontrolleret.

Der kan være rigtig mange årsager til, at man kan lave en lav måling - men det rigtige sted at begynde er at få linjen testet.

Vh

Peter

dr.Peter, Tak for et godt råd!

V.H.

mucho

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

En af årsagerne til at i oplever et forskelliget resultat på de forskellige test sider er at den server i tester mod ikke nødvendigvis er den samme, så vejen fra jer til den server kan være forskellige fra test side til test side, og serveren kan være belastet forskelligt fra tidspunkt til tidspunkt....

Men som PeterA skriver så ring til TDC og tag en lille snak med dem, hvis man behandler deres kundeservice som personer og snakker med dem nede på jorden er de meget søde og hjælper gerne...

Der er tusind ting der kan være skyld i en lav hastighed, og de er uden tvivl de bedste til at afklare hvad der sætter begrænsningen på jeres linje... Glad humørikon
Hvorfor PeterA?

stofa's, waoo og speedtests hastighed viser den rigige hastighed http://www.speedtest.net/my-result/3350510961 men ikke tdc's egen hastighedstest http://peecee.dk/upload/view/433309

Enten bruger de nogen dårlige server eller virker testen bare ikke optimalt.

Hej tdc jeg for lavere hastighed når jeg bruger jeres hastighedstest, kan i ikke skure op for min hastighed til den måler det jeg batler for, i har jo hastighedgaranti, kan se vi sender det vi skal og du for det du betaler for, så vi kan ikke stole på jeres hastighedstest,(tdc) man skal også prøve at teste andre steder, nå

Har de en hastighedsteste man skal bruge til at finde ud af om man for det man betaler for, skal det også virke, den skal ihvertfald ikke vise for lidt og heller mere end det hastigheden er.

Så ringer mange ind fordi de ikke for den hastighed man betaler, det er så bare deres app der ikke virker.... fedt........ luk hastighedstesten ned så den først virker,er tilgængeligt når man ved den er nøjagtig og kan stole på den.

Har snakket med kundeservice,tekniker før jeg skrev første indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)