TDC VDSL Homebox på Kun 802.11n

Er der nogen mulighed for at min nye HomeBox kan kører  kun  IEEE 802.11n? Jeg mangler stabilitet og rækkevide på mit trådløse netværk. 

Da det er en helt ny Router kan den vel godt dette?

Er der andre muligheder for at øge stabiliteten og rækkeviden?

Jeg har optimeret kanaler m..v

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej kaan3400

Måske kan følgende gamle tråd hjælpe til at finde en løsning:

/t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-Homebox-p%C3%A5-quot-Kun-802-11n-quot/m-p/101286/highlight/true#M13824

Mvh

Stephen

Hej Stephen

Tak for dit svar. Jeg har set på denne tråd du henviser til, men hvis ikke jeg kan bruge WEP, WPA eller WPA2-TKIP som ikke understøtte på n-protokollen, hvordan skal jeg så sikre mit netværk?

Omdømme 4
Hej kaan3400.

Jeg havde også problemer med både rækkevidde og stabilitet på den trådløse funktion i min HomeBox. Jeg valgte derfor at købe min egen router, kable den til HomeBoxen, sætte den op til et andet IP-interval end HombeBoxens standardinterval og deaktivere den trådløse funktion i HomeBoxen. Siden da har alt fungeret helt uden problemer Glad humørikon

Mvh

Stephen

Hej igen. Det er selvfølgelig en mulighed. Jeg kan også købe en forstærker / repeater der kan forstærke signalet.

Jeg vil hellere udnytte 802.11n protkollen og dermed gå fra 54 Mbps til 300 Mbps og samtidig øge rækkeviden  fra 38m til 70mBlinkende humørikon

Så spørgsmålet er hvordan kan man køre 802.11n på TDC's nye VDSL homebox og med hvilken sikkerheds kryptering?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)