TDC sikkerhedspakke (systemdatoen er forkert)

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har lige formateret og geninstalleret en computer og vil installere TDC sikkerhedspakke igen. Efter første del af installationen, hvor jeg skal skrive abonnementsnøglen ind får jeg følgende fejl.

"Systemdatioen er forkert, eller dit rodcertifikat er forældet. kontroller systemdatoen, og gå til windows update for at sikre, at du har de nyeste Windows-rodcertifikater."

Jeg har været igennem hele møllen med windows update.. Alle de 7-8 gange det tager at blive helt up-to-date, og jeg får stadigvæk denne fejl. Jeg har kontrolleret at datoen er korrekt.

4 Kommentarer

Jeg oplever det samme problem. Det må være et problem hos TDC. Har prøvet et ringe til support, men de lukker kl. 16:00 om søndagen...

Omdømme 1
hej begge

Er det xp styresystem i har?

Er det et ægte? 

Jeg har søgt på denne linie:

"gå til windows update for at sikre, at du har de nyeste Windows-rodcertifikater."

Ud fra det søgeresultat, har jeg fundet denne side. Kan det være en update til validering at jeres styresystem der har slået fejl http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=39802 ;

På siden er der runde cirkler der gemmer på et link. Prøv at klikke på "Detaljer" Der vil du/I kunne se nummeret på den opdatering der udkom i 12.8.2013. =  KB931125

Prøv at tjekke i tilføj/fjern programmen, om den opdatering er lykkedes. I skal muligvis klikke på et link i venstre side, der siger noget med "Vis opdateringer" 

Jeg ved ikke om det er det eller noget andet der er galt, men så må andre godt byde ind med et tip. 

Meld gerne tilbage, hvis andre skal hjælpe ynderligre men også gerne om det hjælper på indstalereing af sikkerhedspakken. 

Omdømme 1
Hej.

Prøv at køre Windows Update manuelt, og vælg de valgfrie opdateringer.

Se efter om der her er opdateringer til rodcertifikater, og hvis det er tilfældet, så marker disse og kør opdateringen med dem.

Hvis det er Windows XP skal man være logget på computeren med administratorrettigheder.

Der lå små 30 valgfire opdateringer som jeg nu har hentet. Jeg indrømmer at jeg ikke har forsøgt at registrere før jeg gjorde det, så jeg kan ikke være 100% sikker på at det var løsningen, men det er et godt bud.

Tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P