Svar

TDC sikkerhedspakke mislykket installering

Jeg har købt en ny stationær Lenovo pc og straks afinstalleret det medfølgende McAfee sikkerhedsprogram, bl.a. med brug af McAfee Consumer Product Removal tool - det burde derfor være fjernet helt.

Dernæst har jeg flere gange forsøgt at installere TDC sikkerhedspakken fra F-Secure, men får hver gang den besked, at installationen er mislykkedes.

Gode løsningsforslag er meget velkomne :-) Mvh Mikkel

icon

Bedste svar af mikkel66 27 april 2014, 08:23

Hej Bente

Den har Windows 8.1.

McAfee-programmet kan ikke ses under tilføj/fjern programmer. Jeg startede med at afinstallere programmet ved brug af tilføj/fjern programmer og ryddede dernæst helt op ved at downloade førnævnte MCPR tool, som jeg fandt via en Google-søgning. Det er i øvrigt ikke helt korrekt, at anvendelse af MCPR tool kræver oprettelse som bruger - som det ellers fremgår af en anden tråd på TDC Forum; det behøvede jeg i hvert fald ikke.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at der er noget galt med min helt nye pc, som ustandseligt genstarter og giver forskellige fejlmeddelelser. Dette kan muligvis også være årsagen til mine problemer med TDC sikkerhedspakken. Jeg har skrevet til forhandleren og forventer at få den ombyttet eller repareret. Hvis problemerne fortsætter senere, vender jeg nok tilbage til TDC Forum.

Foreløbig tak for hjælpen.

Mvh Mikkel

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Blinkende humørikonHej mikkel66

Hvilket styresystem har du? Det er lidt lettere at hjælpe dig, hvis vi ved det.

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Har du set under tilføj/fjern programmer om du har fået det hele fjernet?

Prøv lige det , det kan være det hjælper.

hilsen Bente

Hej Bente

Den har Windows 8.1.

McAfee-programmet kan ikke ses under tilføj/fjern programmer. Jeg startede med at afinstallere programmet ved brug af tilføj/fjern programmer og ryddede dernæst helt op ved at downloade førnævnte MCPR tool, som jeg fandt via en Google-søgning. Det er i øvrigt ikke helt korrekt, at anvendelse af MCPR tool kræver oprettelse som bruger - som det ellers fremgår af en anden tråd på TDC Forum; det behøvede jeg i hvert fald ikke.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at der er noget galt med min helt nye pc, som ustandseligt genstarter og giver forskellige fejlmeddelelser. Dette kan muligvis også være årsagen til mine problemer med TDC sikkerhedspakken. Jeg har skrevet til forhandleren og forventer at få den ombyttet eller repareret. Hvis problemerne fortsætter senere, vender jeg nok tilbage til TDC Forum.

Foreløbig tak for hjælpen.

Mvh Mikkel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)