TDC sikkerhedpakken samtidig med andre ditto programmer?

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har tænkt mig at afprøve sikkerhedspakken på min win7 for evt. at kunne anbefale den til newbie-bekendt. MEN jeg har allerede Bullguard og Superantispyware kørende på maskinen så jeg skal formentlig deaktivere dem først. Eller er det ligefrem nødvendigt at afinstallere?

3 Kommentarer

Du skal afinstallere Bullguard og Superantispyware det sidste program Superantispyware har du intet og bruge til når man har en samlet sikkerhedspakke som Bullguard eller TDCs sikkerhedspakke 

Tak for svar. Men sorry, jeg har vist ikke fået spurgt tydeligt nok, for det drejer sig om at jeg selv ret sikkert vil gå tilbage og bruge BG og SAS videre frem, når jeg er færdig med at afprøve TDC-pakken. Jeg skal lave den operation for at kunne instruere en 'PC-svag' bekendt pr. tlf, og foretrækker naturligvis at undgå at skulle installere BG og SAS forfra herhjemme når jeg har lært TDC-pakken tilstrækkeligt at kende.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Uanset de gode intentioner du har, er det stadig en rigtig dårlig idé at køre med 2 sikkerhedspakker, for de vil konflikte med hinanden, og sløve computeren voldsomt.

Desuden kan både Bullguard og SAS installeres igen                      Blinkende humørikon

Er der ikke mulighed for at du fysisk besøger den  'PC-svage' bekendt og ordner det derfra ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)