tdc play tv på pc

• Deltager
  • 0 kommentarer
når jeg prøver at se film eller tv på pc får jeg meddelelse om at det det ikke kan vises da jeg har en 64 bit browser og skal bruge en 32 bit browser. hvad er galt ?

1 Kommentar

Hej.

En mulig årsag er at der anvendes Windows 8 og at det er Modern UI-versionen af Internet Explorer, der anvendes (det er den der startes ved klik eller berøring af en stor flise). Den version kan overhovedet ikke anvendes til det tilføjelsesprogram (ViewRight), som webTV i TDC Play anvender.

En anden mulig årsag er at der anvendes Windows 8 eller 7 og Internet Explorer køres i 64bit-tilstand. Hvis man ikke har opdateret Internet Explorer kan det være at der anvendes en ren 64bit-version. Hvis man har opdateret Internet Explorer (til version 11) er der en indstilling, der skal ændres:

Klik på tandhjulet øverst i browseren, derefter "Internetindstillinger" > "Avanceret" og fjern markeringen ud for "Aktivér udvidet beskyttelsestilstand" (findes et stykke nede på listen i afsnittet "Sikkerhed").

Hvis der anvendes andet end Windows 8 eller 7 og anden browser end Internet Explorer, eller ovennævnte ændring af indstillinger ikke hjælper, kan jeg desværre ikke hjælpe med løsningsforslag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)