TDC Play

Hej !

Jeg har problemer med TDC Play, generelt kan jeg ikke få det til at virke. Jeg har fornyligt installeret Windows 7 på en helt ny dell pc.

Pc’en har to bruger: En standart bruger med forældre kontrol slået til så man ikke kan spille, samt en administrator bruger. For begge bruger gælder det at jeg har slået Internet Explore fra og installeret Google Crome.

Bare som info: Jeg har lavet et shorcut til TDC Play direkte

Mit problem er at standart brugeren ikke kan logge ind eller afspille musik. Login vindue fryser når man klikker på login, men man kan godt logge ind hvis man køre shortcut som administrator, fra standart bruger.

Efter man har logget ind som administrator kan man køre shorcut igen som standart bruger og brugeren bliver nu logget ind automatisk. Men standart brugeren kan ikke afspille noget som helst, hvergang man klikker på afspil sker der ingenting, afspilleren starter aldrig og der er ingen fejl meddelelser, hvis jeg der imod køre shortcut som administrator, så virker afspilleren uden problemer.

Jeg har ikke været i stand til at finde ud af hvorfor TDC Play ikke virker under standart bruger, det er heler ikke til at gennemskue om afspilleren ikke virker på grund af fejl i login selvom det ser ud til at brugeren er logget ind.

Er der nogen der har en ide hvorfor det ikke virker, mangler jeg at give brugeren tilladelse til et program ”Java”, ”Silverlight” eller andet? Hvad bliver kaldt når jeg loggere ind?

Det er vigtigt at mit setup virker som beskrevet så jeg kan ikke ændre bruger rettighederne

/Peter

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tror det her noget at gøre med medie afsilleren at gøre... er ikke sikker...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at gå ind som administrator.

Højreklik på MSplayer i startmenuen.

Vælg egenskaber nederst.

Vælg fanebladet Sikkerhed.

Marker gruppen ALLE.

Tryk på knappen Rediger.

Kontroller at der er markeret tilladelse til "læsning og kørsel" og "læsning".

Så plejer det at køre :-)

Jeg kan ikke huske om man skal genstarte efter et have rodet med rettigheder, men det mener jeg man skal.

Vh

Peter

Hej, tak for jerse svar det løste desværre ikke problemmet, det ser ud til at jeg må prøve på den hårde måde, step by step fejlfinding. Hvis ikke der er andre som har et forslag til hvorfor det ikke virker, hvis jeg finder en løsning vender jeg tilbage

/Peter

Hej.

Kan det være forældrekontrollen, der blokerer? Fordi den tror, at TDC Play er et netværksspil, som der skal blokeres for?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)