TDC og YouSee lagt sammen, men kæmpe forskel på deres bredbånd

• Deltager
  • 1 kommentar
image.pngHej,

vi er TDC kunde, og har alt hos dem. 

Dvs. TV, internet, fastnet og mobil. 

Men nu sammenlægger de med YouSee, og nu undrer vi os over at vi får oplyst hos TDC, at der ikke vil ske ændringer for os, i.fb.m. sammenlægningen. 

Bare sjovt at man så kan læse at der er meeeeeeeget stor forskel på kvaliteten på TDC og YouSee på bredbåndsdelen. 

Hvordan stiller det os ?

Får vi bedre/hurtigere kvalitet, nu vi er med i "een stor samlet familie", eller hænger vi på TDC's niveau ?

2 Kommentarer

Jeg tror ikke du skal regne med at der sker det store. YouSee har så vidt jeg ved altid brugt TDC's netværk, så din netforbindelse bliver med al sandsynlighed hverken værre eller bedre end det du har i dag af sammenlægningen.

Mit bud på at YouSee ligger godt i forhold til TDC er snarere at YouSee primært har solgt internet via kabelTV, hvor man sjældent oplever at kunder ender med at have rigtig dårlige forbindelser ligesom det ses på DSL-linjer over oldgamle telefonkabler, som ikke oprindeligt er lavet til datatransport.

Helt enig vi har samme problem og der kommer intet svar fra TDC.

Da dong ejede fibernettet ville vi have haft fibernet sidste år, hos TDC er der dyb tavshed.

Jeg er i øjeblikket ved at afprøve ander udbydere, Net-1 tilbyder fri data på mobil bredbånd med et modem, der har man mulighed for at forstærket sit modtager signal med en antenne på taget.

Der kan også hentes bedre forbindelse igennem kobberledningerne, sjovt nok heller ikke noget man har hørt TDC fortælle om når man ringer og klager over den dårlige forbindelse.

Vi bor i Ølstykke i et såkaldt hul her kan alle 3 unger tit ikke lave lektier på ipaden samtidig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)