TDc Mailbox

• PGS
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har en tdc mailbox med 4 mail add. en med min kones navn, en der er erhvervsrelateret og to med mit eget navn. Problemet er at ligemeget hvilken mail add. jeg sætter som afsender så er det erhvervsrelaterede navn som kommer til modtager. Dog med de forskellige mail adresser som jeg godt kan ændre. Det navn som kommer til modtager er det som står øverst på listen over mail adresser. Mit spørgsmål er:

1. Hvorfor ændrer afsendernavn sig ikke i forhold til hvilken mail adresse man bruger?

2. Hvis det ikke kan gøres så navn følger mail add, hvordan ændrer man så på det faste afsendernavn?

Mvh. Per 

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PGS

I TDC Mail kan du under Indstillinger/Egenskaber vælge, hvilken af dine mailadresser, der skal stå som afsenderadresse Glad humørikon. Det vil altid være den valgte mailadresse, der står som afsenderadresse.

Mvh

Stephen

Måske kunne du hjælpe.

Jeg har TDC bredbånd med mailbox. (Eget mailprogram på pc èn) og TDC `s mailservere.

Har jeg forstået det korrekt at, jeg kan have 5 mail adresser, men brevene til de forskellige

adresser blir "lagt" i samme postkasse .

Hvis jeg så ønsker/laver en mail adresse til min kones pc og hun "henter" brevene så vil hun

få både hendes  breve og mine breve ???

Det ønsker vi ikke, så - er der en fidus?

M.V.H.

Per Andersen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)