Tdc hometrio fejlmelding

• Sat
  • Deltager
  • 6 kommentarer
Mit tdc virker ikke og har ikke gjordt det siden igår kl ci 13, Hvad foregår der jeg har kun haft abbonementet i 3 måneder og har allerede været ude for dette problem adskillige gange 2 gange hvor det vare hele dagen det syntes jeg er for dårligt når i hele tiden reklamere med jeres optimale og sikre bredbånd, I må snart få løst dette problem og eventuelt ringe til mig !!!!!!!!!!!!! EN MEGET UTILFREDS KUNDE

14 Kommentarer

Ja og deres tilfredsheds udersøgelser, der er dybt kritisabelt , har oggså været uden tv siden igår

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Dette er et kunde til kunde forum så i må møjes med vores hjælp

Ang. tv prøv at genstarte bokse... tænd sluk knappen bag på boksen... tænd og sluk 4 gange så hentes nyt sofware til boksen... 

Det har jeg gjordt både slukket for boxen og routeren i 5 min det hjælper ikke Jeg har også tidligere været ude for samme problem og jeg syntes bare ikke at TDC lever op til sine forventninger. Altså regningerne skal nok komme til tiden og alt betaling fra min side er altid til tiden så kal der da også være internet og tv TIL TIDEN.

Det er simpelthent for dårligt det her der er total lang tids vente tid hos tdc hvis man ringer jeg har prøvet siden igår. Skal man sidde UDEN TV OG INTERNET DET ER fOR DÅRLigt.. Og det er bestemt ikke første gang dette sker, tror sgu jeg skifter selvskab har haft alt for ange dårlig erfaringer med tdc

Jeg undrer mig lidt over hvordan man kommer i kontakt med TDC?
Når jeg ringer ind(som jeg har gjort MANGE gange siden kl 10) så får jeg at vide de har travlt og jeg skal ringe tilbage senere.
Spekulere på om det overhovedet er muligt at få kontakt til dem igen inden påsken er ovre?

Hvad pokker gør man når man ikke kan fejlmelde til dem :/
Der er sgu ikke så meget at gøre jo du kan få dem til at ringe til dig her på siten kan ikke lige huske hvor men under kontakt tror jeg også i højre side øverst, når du så får fat på dem så husk at sige til dem at de nu SKAL komponsere med nedsat regning eller penge retur det er ikke noget de selv foreeslår så husk endelig det ....

til lilala

Der er sgu ikke så meget at gøre jo du kan få dem til at ringe til dig her på siten kan ikke lige huske hvor men under kontakt tror jeg også i højre side øverst, når du så får fat på dem så husk at sige til dem at de nu SKAL komponsere med nedsat regning eller penge retur det er ikke noget de selv foreeslår så husk endelig det ....

hej lilala Endelig langt om længe har jeg nu fået mit internet oppe og kører det er dejligt Det jeg gjorde var at slukke for både tv boksen og routeren simpelthen træk strømmen/stikket ud. Vent 10  min også tænd kun for routeren lad den være tændt til du får internet også tænd for din tv boxs... Håber det hjælper ...det hjalp ihvertfald idag i Hvidovre....

Lilala skrev:
Jeg undrer mig lidt over hvordan man kommer i kontakt med TDC?
Når jeg ringer ind(som jeg har gjort MANGE gange siden kl 10) så får jeg at vide de har travlt og jeg skal ringe tilbage senere.
Spekulere på om det overhovedet er muligt at få kontakt til dem igen inden påsken er ovre?

Hvad pokker gør man når man ikke kan fejlmelde til dem :/

Hej Lilala

Når det er Påske og der sker et nedbruud af de helt store, bl. a på grund af strømsvigt, så er der jo ikke noget at sige til at der er drøn på de medarbejdere der har vagten i påsken.  Det er selvfølgelig surt for dig og alle andre når forbindelsen er røget på grund af det, men det kan du vel nebbe klandre TDC for.  Iøvrigt har du også fået rådet i denne tråd om at genstarte:  /t5/Mit-TDC/Problemer-med-Homedisk-Cannot-init-applets-Errno-5-Input-output/m-p/141385#M12401

Har det hjulpet?

En ting er at der sker nedbrud, det kan man nok ikke helt undgå, eftersom det er teknik, men det man med rette kan bebrejde TDC, var at det ikke blev meldt ud. 

Det er din tråd sat.  Vil du overveje om du kan markere tråden for løst?

God Påske !

Hej tigerdyr2301.

Hvorfor skal man tænde og slukke udstyret 4 gange?

Det har jeg ikke set før i nogle tråde, kun at man skal gøre det på en bestemt måde. 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19381

Nu har jeg talt med hotline og jeg skal vente til onsdag med at få internet og tv igen da der skal en tekniker herud. Kan godt være det er påske og weekend men det er jeg da pænt ligeglad med som kunde og som betaler x antal kroner i måneden. Spurgte manden fra hotline hvorfor HAN ikke holder fri også da han ikke var til megen hjælp i min situation og det grinte han lidt af...

Så at ha haft TDC siden mandag og det har virket i 2 af dagene er fandme træls... Men ehm... God påske derude..
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Maja
Det gør at softwaren slettes og der hentes nyt.... nulstille alle indstillinger og starter boksen som det var en ny...
Der ved løses en del problemer. .
Man skal ikke tænde og slukke det 4 gange men bare man gøre det rigtigt det kommer åbenbart også an på hvor i dk du har problemer og om du har ændret din kode og homebox navn for den bliver slettet og du skal nu finde den unden dens oprindelige navn f.eks. homebox-f56h... Du kan prøve at nulstille den med det link maja har send ud .. god påske

Omdømme 2

Hej

Tv boksen nulstilles sådan

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Home boksen nulsilles sådan

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23649

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@