TDC Homebox skærm - Men jeg har Telenor?

Til rette vedkommende!

Jeg har gennem de seneste par uger haft store problemer med min internetforbindelse. Har netop fået ændret forbindelsen fra ADSL til WDSL, men problemet opstod også før denne omstilling. Sagen er den, at jeg har abonnement hos Telenor, men de seneste par måneder - efter et dritfsstop på et par dage - har jeg fået en login-skærm fra TDC (Sagembox eller homebox) i stedet for adgang til nettet! På denne skærm står der så "No ADSL-synchronisation".

Når jeg så logger ind med admin i brugernavnsfeltet og ingen adgangskode, kan jeg se, at datoen er sat til 1. januar 2003 - meget underligt! Jeg kan godt se, at der har været TDC før, eftersom der står TDC på selve internetstikket, hvor routeren er sat til, men det er Telenor, der udbyder min nuværende WDSL linje.

Er der en måde at finde ud af, om i fra TDC ved en fejl sender signal til samme udgang som Telenor i dette tilfælde? Har prøvet stort set alt med Telenor, men de har ikke kunnet løse problemet, så nu går jeg til jer.

Dbh

Lasse.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis din Telenorrouter er sat til stikket, og du ikke har en TDChomeboks stående tændt nogen steder, så får du forbindelse til en TDChomeboks hos en nabo eller nogen i nærheden.

Slet netværket med TDChomeboksen i listen over netværk.

Hold øje med din Telenorforbindelse - det kan jo være at den svigter, og det er derfor din PC forsøger at finde en anden forbindelse.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du har jo netop ikke nogen forbindelse - det siger den jo.... :-)

Er du sikker på det ikke er en side i din browsers casche du kigger på?

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)