Tdc homebox mister forbindelsen tilfældigt!

Hej, Min Homebox er begyndt at miste forbindelsen på tilfældige og ubelejlige tidspunkter!

Der er ingen faste intervaler mellem frakoblingerne, det er intet specifikt program eller hændelse der spiller ind heller. Hvor problemet er, kan jeg simpelthen ikke finde ud af, så derfor skriver jeg her. Jeg ville ringe til kundeservice men har ikke harft mulighed under deres åbnings tider. Håber på at kunne få noget hjælp her.

Det er med 99% sikkerhed at det er Boxen der mister forbindelsen og ikke PC'en, jeg har skiftet tlf ledningen fra vægen til boxen også uden resultat.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hvis det er på det trådløse (WiFi) forbindelsen tabes. er det en god ide at finde ud af om der er kommet noget nyt, eller noget andet,  i nærheden der kan forstyre homeboxen. f.eks. har naboen fået nyt net, der ligger på samme kanal? Eller sidder homeboxen i samme stik som den gamle fryser? Tænk på at alt hvad der kan forstyrre en Radio (Walkie Talkie, FM radio osv.) forstyrrer også Homeboxens WiFi f.eks.Har i fået sat nyt tapet op, der evt. indeholder metal? Flyttet homeboxen ind i et skab? flyttet Homeboxen hen bag noget?

Hvis det er selve forbindelsen til TDC (Telefonlinjen) der afbryder, er der ikke nogen vej udenom at ringe til kundeservice, da dette er et brugerforum. Vi kan ikke gå ind og måle på din linje. Hvis der f.eks. skal laves en overvågning af linjen (Ikke trafikken, kun om den er oppe eller gået ned) skal det gennem kundeservice.

Jeg takker for svaret, Det var linjen jeg mente. Men der har ingen problemer været hele dagen i dag ( mens jeg har været hjemme selvfølgelig) Havde ellers tænkt mig at ringe ind, men ser ikke ud til at der er en grund længere. Forbindelsen har været uafbrudt i flere timer. Sært at der var alle de problemer igår Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)