TDC-gidsel

Jeg føler mig som ”gidseltaget” af TDC.

Efter en telefonisk henvendelse til support med forespørgsel om, hvornår jeg kan forvente at I kan tilbyde mig en højere hastighed end den nuværende 10 MB ? Det svar som jeg fik, var noget i retningen af: ”At dette skulle jeg ikke forvente i den nærmeste fremtid”.

Herefter forespurgte jeg om jeg kunne flytte mine nuværende emailadresser med over i en ”kraftigere forbindelse” hos en af Jeres kolleger, som de jo står i kø for at tilbyde. Til dette fik jeg oplyst at dette godt kunne lade sig gøre, men efter min vurdering til en årlig helt uacceptabel pris ( 348,- ).

Personlige telefonnumre og emailadresser burde ved lov tilhøre abonnenten.

Man er vel gidsel, når man IKKE kan blive tilbudt en ”tidssvarende og up-to-date hastighed” og samtidig skal straffes økonomisk, hvis man vælger en alternativ leverandør.

1 Kommentar

Hej

Hvis du ønsker en højere hastighed, er det rimeligt, at du betaler for det. 

TDC har købt sine domæner, og derfor kan det aldrig blive en ret, at tage dem med til andre selvskaber.

Ens domænenavne har man ret til at bruge, fordi man betaler for dem. Er du utilfreds med det kan jeg anbefale dig at købe et domenenavn samme sted som mig. Nemlig hos one.com. Det koster ikke meget og du kan oprette alle de mailboxse du lyster og beholde dem så længe du betaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)