TDC bredbånd gennem kabel-tv stik. Muligt eller ej?

Hej Forum.

Mit spørgsmål er meget simpelt. Kan man få TDC bredbånd gennem et Kabel-tv stik?

Min viden om emnet er ikke særlig stor, men har hørt at man gennem et modem tilsluttet kabel-tv kan få dækning og eventuelt tilslutte en router?

2 Kommentarer

• Flyttet dette indlæg til samme tråd./MajaH

Hej Forum.

Mit spørgsmål er meget simpelt. Kan man få TDC bredbånd gennem et Kabel-tv stik?

Min viden om emnet er ikke særlig stor, men har hørt at man gennem et modem tilsluttet kabel-tv kan få dækning og eventuelt tilslutte en router?

Hej Molleke

Hvis du har kabeltv fra yousee, kan du sagtent få bredbånd derfra også. Det kræver blot at der lægges et stik ind, (Hvis ikke der allerede et et bredbåndsstik inde?).  Hvad det koster at få den forbindelse ved jeg ikke, men det kan yousee-forum eller yousee-kundeservise svare på. 

Har du ikke kabeltv fra yousee, mener jeg ikke du kan få det, hvis du er alene med de ønsker på den vej hcor du bor på, men hvis du ringer til yousee, vil de kunne se, om der er kabler ude i vejen hvor du bor. 

Jeg har nu haft kabeltv i det rækkehus hvor jeg bor i. Der var en ejer, i et af de andre rækkehuse, der for flere år siden indsamlede underskriftter, således at vi 15 husstande kunne få kabeltv. 

Men jeg synes da du skal ringe til yousee, for at høre nærmere om dine muligheder. Skriv gerne  hvad du finder ud af. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)