tænd/sluk lamper blinker?

først begyndt tænd/sluk knappen at blinke, siden er min Homebox på forunderligvis blevet nultstillet og alle mine opsætninger i boksen er væk? Er det noget TDC finder på tit? Og hvad betyder det at lampen blinker, den meddelelse kan jeg ikke finde beskrevet noget sted.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er ikke noget vi gør tit.

Din box har bare fået ny software og i den er der indlagt en funktion hvor powerlampen blinker indtil

den er helt færdig med at hente opsætning med telefon nummer og lign.

mvh

Jan

Hej Jan

hvordan tager jeg en backup af min opsætning af homeboxen, så jeg kan komme tilbage til start, når I lige har lyst til at opdaterer min homebox?

mvh

Claus

Omdømme 2

Normalt ryger opsætning og port forwards ikke.

Desværre er der mig bekendt ikke mulighed for backup af portforwards i en homebox.

Jan

Hej Jan

Jeg er bare uheldig, at min opdateringer smadrer min opsætning?

Det har taget hele dagen, jeg mistede forbindelsen i eftermiddag, og det var først her til aften at jeg fandt ud af at hele opsætningen var væk. Det vil jeg gerne undgå igen. Er der en mailingliste jeg kan tilmelde mig så jeg bliver advaret om opdateringer og tage min forholdsregler? Ellers bliver jeg nok nød til at fakturer jer for den tid det tager at lave opsætningen igen.

Desuden blinker tænd/sluk lampen endnu.

mvh

Claus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Er det en erhvervsløsning du har??

Hvis det ikke er, tror jeg godt du kan se langt efter erstatning desværre.
I vilkårne står der også at det er TDC der ejer den homebox du har til låns, der i vil jeg tolke det sådan at de kan opdatere firmware i den så den fungere bedst muligt med deres netværk hvis de finder det nødvendigt.

Jeg kan godt forstå din vrede over at alle opsætningerne er tabte, og jeg synes også der burde være en funktion så man kunne lave en backup af port forwarding opsætningen da den tager lidt tid at lave.
Omdømme 2

Hvis den blinker endnu har den ikke afsluttet endnu.

Hvad angår fakturering så er det ikke en diskusion jeg vil gå ind i blot gøre opmærksom på

st udstyret tilhører tdc. Opdaterngere kommer jævnligt men noget tyder på opdateringen hos dig har fejlet og derfor også fjernet dine forwards. Faktisk vil det klogeste være at resette din homebox så den kan starte forfra. Der er altid en risiko for at der sker andre ting hvis man har udstyr der ikke er blevet færdig med en opdatering. Hvis den ikke henter og bliver færdig efter en reset bør du have en ny tilsendt.

mvh

Jan

Så kom der en forklaring fra en eller anden i TDC. Min boks er åbenbart ikke åben, dvs reelt kan jeg ikke rette i boksens opsætning til DHCP, dyndns etc. Men da den bliver leveret var der ingen der fortalte noget, og passwordet er standard, så uden at have 'fået lov' har jeg altså sat boksen op til det jeg gerne ville.

Når boksen så bliver opdateret med ny software, ryddes den for opsætning og går tilbage til standard.

Supporteren der ringede var flink til at ændre det i opsætningen hos TDC så jeg fremover har en åben boks, jeg kan rode og rage med som jeg vil, og det koster ikke ekstra, de skal bare sætte et flueben.

Men tænd/sluk lampen, den blinkede videre... indtil jeg slukkede for boksen, og tændte den igen, så holdt den op :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)