Synology Photostation Port Forwarding

Jeg har etableret port forwarding til alle mine tjenester. Herunder Synology Video Station.

Alle andre services end Photostation virker fint.

Synology Photostation Port Forwarding anføres til at være 80 (additional port can be added), 443 (HTTPS) TCP

Men jeg får denne side i stedet for den forventede Photostation http://x.xxx.xxx.xxx/1.5/gui/?item=photo/login.php?sid=YGyE5C98.06d.&usr=admin når jeg vælger den fra Synology DSM

Er det fordi min Homebox "overtager" port 80 og viderestiller til Homeboxen?

Kunne jeg sætte Homebox op til Port 8080 og HTTPS?

Jeg ny (14 dage) hos TDC Fiber og standardrouteren, så jeg beder om forståelse for at jeg måske ikke kender TDC-udstyret så godt.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej og velkommen til

Har du husket at tildele din synology nas en statisk LAN IP adresse.

har du forsøgt at følge denne guide? (http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672)

Sidst men ikke mindst kan det være fordi din DNS på din pc ikke er opdateret endnu. jeg har oplevet at jeg ikke kunne få fat på min web server når jeg var koblet op på via LAN men når jeg prøvede via min smartphone så kom web serveren fint frem... så prøv eventuelt via din smartphone som modem eller hos en ven/kollega/familiemedlem og se om du kan få fat på den der, så for du også testet om der er forbindelse ud gennem routeren.

Hej Bonvivant,

Hvis du har en standard TDC Homebox, så vil den ikke overtage port 80, dog når du er på lokalt netværk og bruger: 192.168.1.1 vil den. Men hvis du benytter dig af din externe ip, skulle dette ikke være noget problem.

Har du stillet både TCP/UDP, eller kun den TCP? Glad humørikon

Jeg er p.t. i udlandet, og jeg får stadigvæk routerens administrationsside.

Jeg vil når jeg kommer hjem forsøge en anden DNS server.

Synologyen sidder på fast intern IP-adresse, som jeg forwarder til. Både TCP og UDP.

Hej,

Har du prøvet at sætte DMZ vært IP adresse = Synology ip adresse i Homeboxen?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)