Svar

SunWays invertere sende e-mail

Hej 

Jeg har en Sunways invertere til mine solceller, jeg ville gerne have den til at ligge data op i sunways´s portal og der ved skal den bruge en SMTP som den kan sende sine oplysninger over.

Når jeg skriver ind i invertere at den skal bruge asmtp.mail.dk og som brugernavn min e-mail adresse og password, men jeg få en fejl tilbage der siger at den ikke kan finde SMTP :-(  er der nogle ændringer i min TDCBoks jeg skal lave for at få lov til at sende mail fra invertere ??

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig 

Daniel

icon

Bedste svar af PeterA1 25 november 2013, 00:09

Maja

Det er de her nymodens solceller man har på taget. Sådan nogle dimser laver jævnstrøm - det kan vi ikke bruge til noget... Inverteren laver jævnstrømmen om til vekselstrøm. Og den kan så sende en mail om hvordan det går, og hvor meget den laver :-) Lidt ligesom os andre - vi kan også lide at prale :-) :-)

Daniel

I stedet for at bruge din mailadresse kunne du forsøge dig med dit 12-cifrede kundenummer. Det er nogen gange det der skal til. Ellers lyder det jo korrekt nok hvad du gør.

Vh

Peter

Se original

3 Kommentarer

Hej Steensen

Nu er det to dage siden du har skrevet, og jeg skal ærligt indrømme jeg ikke begriber et ord af, hvad du skriver om.

Jeg har googlet ordet "SunWays"  og fundet ud af det er enten et bådudlejlingsfirma, solceller eller noget med en browser. ???

Så prøvede jeg at google "invertere". Er det noget med at transportere?

Min konklution.

Hvis nu din SunWay er en mailtjeneste du har på nettet og som du kan se i din browser, samt at du har instaleret en mailklient på din pc, så giver det lidt mening for mig.

Hvis jeg har gættet rigtigt, skal du gå ind på din mailtjeneste (SunWay) og finde deres opsætning til den mailklient du har på din pc.

Hvis din pc er firmabetalt, må du kunne hente hjælp hos deres it-support.

Det er sikkert helt forkert, for du skriver også noget om en TDCBox, og den ved jeg ikke hvad den har med mails at gøre.

Hvis du prøver at uddybe dit indlæg, kan det jo være der er en bruger der er meget mere kvik til det tekniske end mig, og kan give dig et bedre svar.

Jeg er meget spændt på hvad du svarer. Glad humørikon 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Maja

Det er de her nymodens solceller man har på taget. Sådan nogle dimser laver jævnstrøm - det kan vi ikke bruge til noget... Inverteren laver jævnstrømmen om til vekselstrøm. Og den kan så sende en mail om hvordan det går, og hvor meget den laver :-) Lidt ligesom os andre - vi kan også lide at prale :-) :-)

Daniel

I stedet for at bruge din mailadresse kunne du forsøge dig med dit 12-cifrede kundenummer. Det er nogen gange det der skal til. Ellers lyder det jo korrekt nok hvad du gør.

Vh

Peter

Hej Peter og MajaH

1000 tak for jeres hjælp :-) 

Det er nu lykkes at få Inverteren til at sende mail :-) 

Med venlig hilsen 

Daniel 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)