Svar

Status om webmail fejl

• Guide
  • 13 kommentarer
Webmail og Outlook (mail.tdc.dk)

Det er iøjeblikket ikke muligt at bruge Webmail og Outlook (mail.tdc.dk)via TDC.DK.

Vi beklager meget de gener det medfører.

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Detaljerede oplysninger

KategoriIT Online
Årsag til driftsforstyrrelseFejl i transportnettet
LandsdelDanmark
Problemet er opstået19/1 - 2015 kl. 0:00
Problemet forventes løst19/1 - 2015 kl. 11:00
Sidst opdateret19/1 - 2015 kl. 8:55
Næste opdatering19/1 - 2015 kl. 11:00
Status19.01.15 08:30/sism
Mere end 90% af brugerne kan nu igen benytte Outlook til at hente og sende mails med.
Der er dog stadig udfordringer på Webmail. Tidshorisont pt ukendt.

19.01.15 06:57/sism
Der fejlrettes fortsat.

19.01.15 04:27/pblch
Det planlagte arbejde er udført.
Der arbejdes på at få Webmail til at fungere igen.

19.01.15 01:50/pblch
Der fejlrettes fortsat.
icon

Bedste svar af JN-PC 19 januar 2015, 10:08

Webmail virker igen.

Se original

12 Kommentarer

Webmail virker igen.

Jeg har fortsat ikke adgang :/

Jeg får følgende besked når jeg går ind på http://mail.tdc.dk/

Driftsinformation
Det er i øjeblikket desværre ikke muligt at anvende det website,
du har forsøgt at tilgå, pga. systemarbejde.

Der er tydeligvis stadig nogle få som ikke har fået deres webmail igen endnu, men de fleste har adgang

igen, så prøv igen en gang imellem, så skal den nok komme Glad humørikon

Hvis du bliver ved med at få samme besked, så prøv at trykke F5, så opdatere du siden og så skulle det virke.

Nu har jeg lige konstateret at kunne komme på min mail hvis jeg logger ind fra http://tdc.dk/ og så vælger mail. Men hvis jeg går ind på http://tdc.dk/ og vælger 'mail' derfra, for at logge ind dér, får jeg fortsat en fejlmeddelelse.

Just FYI ...jeg logger bare ind af den anden vej nu.

Ja jeg har også oplevet at kunne komme ind af "bagdøren" men hvis jeg prøver det sædvanlige bogmærkelink til log in siden, kommer den med den samme fejlmeddelse som i nat/morges???

Men man må formode at den fejl også bliver rettet, men dejligt at kunne bruge sin mail igen Glad humørikon

Kan ikke komme ind på min mail uanset om jeg er logget på TDC og finder link videre til MAIL.

1,5 døgn og det er stadig ikke løst!!!! :-(

Ja og du er ikke den eneste. Jeg har ingen problemer, men har chattet med flere i din situation og har hørt TDC igen arbejder med at fejlfinde systemet. Håber de får styr på det snart, folk er ved at være godt trætte af det.
Driftsfejl

Login-problemer på TDC Webmail via TDC SelvbetjeningBeskrivelseDet er i øjeblikket ikke muligt at benytte Webmail, når man er logget ind via TDC Selvbetjening Kunder der har oprettet mailkonto på deres mobilterminal, vil forsat kunne bruge deres mailkonto på terminalen.KategoriIT OnlineÅrsag til driftsforstyrrelseUkendtLandsdelDanmarkOpstået24-03-2015 20:50Forventes løst26-03-2015 16:00Opdateret25-03-2015 11:48Næste opdatering25-03-2015 13:30 
Tråden er oprettet 20. januar.

Jeg syns du skal melde fejl til TDC når du har haft fejlen så længe. 

Hvad sker der, nu igen?
Kan igen ikke komme ind på webmail 10.04.2015
(Vanløse)

Er meldt ind!

Hvis Forum teamet ser med her, ville jeg ønske at sådanne tråde blev fjernet, 

På facebook kan TDC godt finde ud af at slette tråde, når en fejl er rettet, hvorfor ikke her i forum?

Denne tråd blev oprettet sidst der var fejl. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)